Thursday, March 28, 2013

My works

Teraz przyszedł moment na pochwalenie sie swoimi pracami. Po kolei:
torebka - na tym zdjęciu lepiej widac kolory niz w poprzednim poście. Teraz służy do przechowywania włóczki. :)



A oto robótki na drutach:
                                                    



długi szalik- jest wykonany z grubej ciemno-różowej włóczki we wzory małych różyczek. Jest bardzo długi. Robiony drutami 10 mm. Ozodoba to duża róża. Dałam go mamie.
czapeczka-uszatka, sama nie wiem czy damska czy meska, ale jest dosyc duża, z tyłu ma duży ozdobny guzik (na zdjęciu nie widać). Dałam ją koleżance.


komplecik dla maluszka - czpeczka i szaliczek, żółty, ozdobny w sam raz dla niemowlaka na zimowe dni. Bedzie to prezent dla dziecka kolezanki.


czapka z norweskim wzorem - raczej dla mojego chłopaka, ale nie chciał nosić, więc oddalam koleżance. Bardzo długo nad nią siedziałam. Sa trzy gwiazdki. Wykonanie ich jest bardzo pracochłonne i wymagało ogromnej cierpliwości.



biała czapeczka (wersja początkowa)- wykonałam ją według własnego pomysłu. Nie jest etetycznie wykonana i takie  było też zamierzenie.:) Nie oddałam nikomu :P

No comments:

Post a Comment