Sunday, March 24, 2013

Floral handbag

Zrobione.
Pracowałam nad nią bardzo długo, ale w końcu mogę sie  podzielić z wami moim dziełem. :)
Każde dopracowanie kwiatka trwało bardzo długo. Najbardziej jestem dumna z tego uchwytu. Jest zachwycający. :) Niestety jest jeden minus takich jasnych torebek. Bardzo szybko się brudzą i trzeba uważać, żeby nie kłaść jej w brudnych miejscach ani nie trzymać jej brudnymi rękami. Trudno jest to potem dokładnie sprać. Najbardziej lubi sie brudzić biały uchwyt. Także jest to raczej okazyjna torebka, co nie zmienia faktu, że jest urocza w każdym detalu.                      

                                                       

Wzorowałam sie na tym zdjęciu. Podobienstwo ogólne starałam się uchwycić. Jednak do gustu bardziej przypadła mi włoćzka o kolorze jasno-miętowym. :)



No comments:

Post a Comment